C98/99 tyttöjen maakuntaleiri Nummelassa 29.4

26.4.2012

C-tyttöjen (98-99 syntyneet) leiritys syksyn 2012 AlueSM kisoihin alkaa

Tyttöjen leiritys kohti AlueSM kisoja koostuu maakuntaleireistä sekä alueleireistä. Leireillä pelaajilla on mahdollisuus nähdä alueen muita pelaajia ja valmentajia, harjoitella matkalla urheilijaksi vaadittavia taitoja sekä antaa aluevalmentajille näyttöjä taidoistaan. Leireistä maakuntaleiri ja ensimmäinen alueleiri ovat avoimia leirejä ja siitä eteenpäin ryhmää pienennetään aluevalmentajien valintojen mukaisesti kohti kahta aluejoukkuetta, jotka pelaavat syyskuun AlueSM turnauksessa.

Leirit aloittaa maakuntaleirien sarja, jotka järjestetään kolmella paikkakunalla samaan aikaan.

29.4. Pääkaupunkiseutu ja Uusimaa - Luksia, Ojakkalantie 2, Nummela

Ilmoitttautuminen maakuntaleireille on avattu ja jatkuu 15.4. saakka.

Seuraavat leirit löytyvät Leirit 2012 taulukosta.

Uutena asiana leireille on nimellä varustettu harjoituspaita, jonka voi tilata ilmoittatumislomakkeen valinnoilla 12€ hintaan. Näin valmentajien on helponpi seurata pelaajia ja pelaajat saavat muistoksi leiriltä logolla ja omalla nimella varustetun treenipaidan. Paitaa voi käyttää seuraavilla leireillä, joten aina ei tarvita uutta.

Leirin hinta 35 eur (sis. lounaan) ja mahdollinen harjoituspaita 12 eur maksetaan 15.4.2012 mennessä: Etelä Suomen Lentopallo-jaosto tilin. 501610-243369 Huom. viestikenttään osallistujan nimi.