Aiemmat uutiset

Seuran kevätkokous pidetään Keräkankareen hiihtomajalla 16.4.2024 alkaen klo 18.00.
Seuran syyskokous pidettiin PikkuOmenan kokoustiloissa 21.11.2023
Huhtikuussa alkaa Suur-Seudun Osuuskauppa SSO:n Kannustajat-äänestys, jonka kautta voimme saada tärkeää tukea frisbeegolfrata -hankkeelle. Mahdollinen tukisumma käytetään lasten hyväksi että tuleva rata palvelee myös nuorimpia ja aloittelevia harrastajia.
Johtokunta päätti kokouksessaan 22.11.2022 esittää kuntalaisaloitteen kautta Frisbeegolfradan perustamista Keräkankareelle
Seuran syyskokous pidetään 14.12.2022 alkaen klo 18.00. Pikku Omenassa (Rantatie 1, Pusula). Käsitellään sääntömääräiset asiat.
Puheenjohtajaksi valittiin Sami Saarela, johtokunnan jäsenten määrä väheni 12:sta 8:aan.
Seurakokouksessa Keräkankareen hiihtomajalla mm. vahvistetaan jäsenmaksut ja valitaan uusi johtokunta. Tutustu kokouksen asialistaan tapahtumat -osiossa.
RSS ATOM