Frisbeegolf

Frisbeegolfrata Keräkankareen hiihtomaastoon

Pusulan Urheilijat -58 on jättänyt kuntalaisaloitteen Lohjan Kaupungille frisbeegolfradan perustamisesta Keräkankareen maastoon. Tarkoitus on hyödyntää latupohjia kentän väylissä ja mm. valaistus toisi iltaisin lisää peliaikaa.

Tälle sivulle tuodaan tietoa sitä mukaan kun projekti etenee!

25.3.2023

PU-58 mukana SSO:n Kannustajat -äänestyksessä !

Seuramme on huhtikuussa mukana Suur-Seudun Osuuskauppa SSO:n Kannustajat-äänestyksessä, jonka kautta voimme saada tärkeää tukea frisbeegolfradan rakentamiseen myös lapsille sopivaksi.

Osuuskauppa tukee paikallisten lasten ja nuorten harrastamista ja hyvinvointia 30.000 eurolla. Siitä, miten tämä potti jakautuu äänestyksessä mukana olevien seurojen ja yhdistysten kesken, päättävät SSO:n asiakasomistajat. Äänestäminen ei maksa asiakasomistajalle mitään, mutta auttaa meitä saavuttamaan tavoitteemme tehdä tulevasta kentästä myös lapsille sopiva ympäristö. Mitä enemmän ääniä saamme, sitä suurempi tukipottimme on. Muista siis äänestää meitä, kun äänestyskutsu tulee sähköpostiisi!

Lisätietoja Kannustajista on osoitteessa sso.fi/kannustajat.

15.3.2023

Kuntalaisaloite julkiseksi

Ennen aloitteen julkistamista haluttiin varmistaa muiden paikallisyhdistyksien kannatusta ja tukea ajatukselle perustaa frisbeegoifrata Keräkankareen maastoon.

Tänään 15.3.2023 kuntalaisaloite on julkistettu ja hankkeeseen suhtautuvat positiivisesti useat muut Pusulan paikallisyhdistykset.